به پایان سال 97 نزدیک می شویم و بازار به تبع سخنان آقای طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ملتهب شده است

به پایان سال 97 نزدیک می شویم و بازار به تبع سخنان آقای طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ملتهب شده است. خریداران لوازم خانگی گیج شده اند که ایا نیازهایشان را پیش از سال خرید کنند یا به بعد از نوروز سال 1398 موکول کنند.

در هر صورت اگر قصد خرید لباسشویی 7 کیلویی را دارید با بخش خبری با من مصطفی قوامی مخبر خبری آبسال سنتر همراه شوید.

وقتی ماشین های لباسشویی اتوماتیک پا به بازار گذاشتند با استقبال بی نظیر خانواده ها روبه رو شدند و در اندک زمانی، به صدر فهرست لوازم منزل راه یافتند. ماشین های قدیمی تر اغلب پر سر و صدا بودند و بعضا هنگام آبگیری لباس، راه پیمایی هم می کردند اما پیشرفت فناوری در بهبود وضعیت آن ها چنان موثر افتاد که حالا کنج آشپزخانه، انواع رخت و لباستان را می شویند و دم نمی زنند. شاید به نظر برسد شکل و شمایل لباسشویی های جدید آنقدر ها هم توفیری با قبل ندارد اما شرایط فنی و تنظیمات شست وشوی بسیاری از آن ها تغییر کرده است.

این روزها، ماشین های لباسشویی برای جذب مشتری توانمندی های مختلفی از خود نشان می دهند؛ یکی برنامه شست وشوی فوری لباس دارد، دیگری آپشن مخصوص شستن پرده و پتو. این برند ادعا دارد با سیستم حباب ساز لباس ها را تمیزتر می شوید، آن برند می گوید شرایط شستن با دست را شبیه سازی کرده است. یکی هم درآمده که با گاز ازن همه البسه را ضدعفونی می کند! حال دراین میان چه مقبول افتد و چه در نظر آید، به خود مشتری برمی گردد اما هرگاه سخن از خرید به میان آید، «دخل و خرج» خودش را وسط میدان می رساند تا هرطور شده به خریدار کمک کند.

ایرانی بخریم یا خارجی؟

تنوع ماشین های لباسشویی آنقدر زیاد شده که به واقع آدم می ماند کدام یک مناسب ترین انتخاب است. به خصوص آن که نام و نشان شان هم معرف درستی از ماهیت آن ها نیست.

البته این روزها به نسبت سال گذشته کمیت لباسشویی در بازار کم شده است و قیمتها سر به فلک کشیده است. مثلا لباسشویی آبسال 7 کیلیویی که در تابستان امسال (1397) حدود 1800 تا 2میلیون تومان بود هم اکنون به قیمت 3میلیون و هشتصد هزار تومان افزایش یافته است. از لباسشویی های 5 و 6کیلویی آبسال هم در بازار خبری نیست.

پیشنهاد ما برای پایان سال 97

 آنچه در امین حضور تهران روی می دهد نمادی از آشفتگی در تولید و عرضه کالا است و دستپاچگی خریداران که بدون توجه به کیفیت کالا و پولی که پرداخت می کنند حاضرند هر په در بازار هست را بخرند و ببرند توصیه ما اینست که اگر قصد خرید لباسشویی دارید تا سال 98 صبر کنید اگر هم تصور می کتنید این افزایش قیمت لجام گسیخته ادامه دارد پس حتما آبسال با گارانتی و البته حداقل با قیمتی نزدیک به قیمت مصرف بخرید

 

بازخوردها
    ارسال نظر